tirsdag den 20. marts 2012

Vild ungdom!

I weekenden var jeg jo som sagt, på kursus...Det var mega hyggeligt og spændende!
Lørdag formiddag kørte vi afsted, og vi hyggede! vi sad i bilen og snakkede, hørte musik og gjorde grin med alt og intet. Da vi kom til Odense, eller nærmere betegnet, der hvor vi skulle være, fandt vi et lokale at sove i (og det blev så i et fysik/biologi lokale, med ud stoppede dyr)
Vi tog så alle vores ting ind, derefter fik vi middagsmad, hvilket bestod at en masse forskellige sandwich, mums i:
Efter middagsmaden skulle vi sidde og høre fordrag i 2 timer og 30 minutter, hvilket hurtigt blev kedeligt. Og vi hørte 2 andre fordrag også, det endte sådan set med at vi havde hørt fordrag i 7 timer og 30 min.
Vi gik i seng ved og 02.30 tiden, efter vi havde hygget hele dagen og aftenen:-)
Søndag morgen var alle mest bare trætte, så vi lavede ikke det vilde, inden vi kørte hjem.

Igår startede en ny uge, igår havde vi tysk hele dagen...og nej, jeg fik ikke lavet en skid!-.-
I dag, har jeg så været syg...har også været til lægen, men ikke noget smertestillende til mig, nej...
Regner med at tage i skole igen imorgen!:-))))

I weekenden skal jeg så til 18 års, ved min dejlige kusine, men det hører i nok mere om snart!

vi seeees, xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar