tirsdag den 6. marts 2012

skole-.-

Jeg sidder nu og har samfundsfag...det er røv kedeligt!:-D
- Jeg sidder bare og venter på at vi skal op og spise! jeg er nemlig vold sulten....

Efter skole, skal jeg hjem og slappe af, inden jeg tager til Kolding, med min dejlige veninde Cecilie. Jeg skal ud og kigge på nogle stiletter og tøj...GLÆDER MIG!:-))

Og ellers skal jeg ikke lave mere i dag...slappe af, rydde op, til Kolding...og sørge for at blive rask til fredag!!

På fredag skal jeg nemlig til fødselsdags fest, ved min dejlige veninde, Majken!:-D
- Jeg glæder mig virkelig meget!


Virkelig dårligt billed af os!!!

xo<33333

1 kommentar:

  1. Hej tøsen <3
    Jeg har modtaget en blogaward, hvilket betyder, at jeg også skal give en videre til 5 blogs. Jeg har valgt din, fordi jeg synes, du fortjener så mange flere læsere, fordi jeg ved, at du elsker at blogge. :)
    Du kan læse mere om det på min blog.
    Kys fra Julie - http://juliesoplevelse.blogspot.com/

    SvarSlet