søndag den 11. marts 2012

En ny og afslappende søndag

Igen, igen er det blevet søndag..det er fantastisk!

Jeg har haft en fantastisk weekend, hvor jeg har været til fest og slappet max af!:-)
Fredag var jeg til fødselsdags fest ved en af mine rigtige gode veninder, Majken...Det var super hyggeligt, og sjovt! jeg fik snakkede med en masse mennesker, jeg normalt ikke snakker med, og det var super hyggeligt!:-)

Lørdag tog jeg en afslapnings dag, hvor jeg bare lå i min seng og læste, så fjernsyn, og var sammen med min familie, super hyggeligt!
 Og i dag har jeg så spillet håndbold kamp, jeg har spillet håndbold i 9 år tror jeg? men jeg har haft taget en pause, i en sæson ca...Så selvom jeg ikke har trænet håndbold i lang tid, så var det alligevel fedt at komme ud og spille igen! jeg kunne faktisk godt lide at spille igen! - så er det jo super fedt, at jeg skal hjælpe holdet både onsdag og torsdag!!!:-D (Glæder mig!!!) hæhæ i:

Jeg har fået en blogaward!!!!! JUHU! Super fedt! Jeg er super glad for det! - Og jeg har selvfølgelig fået den, af min dejlige veninde Julie!:-) - Tak min søde ven!:-D

I det næste indlæg, vil jeg også uddele mine 5 blogawards, glæder jer!:-)))

Til sidst vil jeg lige lægge nogle billeder ud fra den gode fest i fredags, måske ikke lige de bedste billeder, hvor man kan se gud og hver mand, med de ligger der!!!:-D

                            Et dejligt billed, af de to gamle!:-D Karsten (min bonus far, og Majkens far)
          Jannick, den fulde dreng! - man han fandt da et sted at sove (på kontoret, på gulvet, med et tæppe)
 Cecilie, der skulle tage 16 shots, da hun havde fødselsdag!:-D - Hun drak dem alle, uden at kaste op!     STOLT!:-D
                                                    Daniel (stribet bluse) - Frisk fyr!
                      Cecilie L og Majken, der er ved at gøre den anden Cecilies shots klar:-D puhaaaa
              Et billed af det dejlige folk, tak for en super fed aften! - Vi havde det sjovt, og vi hyggede os!
Og til sidst, men ikke mindst, et dejligt billed, af Majkens lillebror, Lasse..Han holdt ikke særlig længe på det cola....:-D - Lille pus da:-)))


xoxo<3

2 kommentarer:

  1. Undskylder mange gange teksten under billederne...

    SvarSlet
  2. Åååårh. Det var sååå dejligt folk ville komme til min fødselsdagsfest. i: <3<3

    SvarSlet