søndag den 4. marts 2012

Klar til en ny, fantastisk uge!

Jeg har haft en fantastisk weekend, med fest og arbejde! Fredag aften var jeg på arbejde, hvilket var okay:-))
Derefter tog jeg til en fest, ved et kærestepar (hihi, Louise og Jonas) -og det var super hyggeligt! da jeg kom hjem klokken 02 ca. Gik jeg i seng da jeg var møg træt!

Lørdag stod jeg op ret tidligt, da jeg troede jeg skulle op og træne, men det endte så med at Majken og jeg, valgte at gå en tur i det dejlige vejr, efterfulgt af en tur hjem til Majken for at hygge os, som vi altid gør!:-))))
Lørdag aften tog jeg så til fest igen, sammen med Peter og Nichlas. Godt nok kendte vi ikke nogle derude, men hold da op, hvor vi hyggede os! Jeg kom hjem klokken 03, og gik i seng...
Og i dag, er det så søndag, og jeg er virkelig træt!!! jeg har været hjemme ved min søde veninde, Majken, og hygget. Og resten af dagen skal jeg bare slappe af!

Som overskriften siger, er jeg jo klar til en ny, fantastisk uge! godt nok skal der ikke ske så meget, men jeg kan godt lide at gå i skole lige for tiden, da jeg er i selskab med en masse dejlige mennesker!
Og i næste weekend skal jeg så til fest igen igen....og gæt ved hvem?? Jeg tror måske at jeg har fået skrevet hendes navn et par gange??? MAJKEN! JAER! -og jeg glæder mig satme! det bliver vildt, sjovt og hyggeligt!!:-)) jeg er ihvertfald klar!


- Når, men nu er der heller ikke mere fra mig af i denne omgang!:-))


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar