onsdag den 11. april 2012

Tiden går!

Der går efterhånden længere tid imellem mine indlæg...hvad er det da også for noget!:-D
men det er jo ikke sådan at være mig, og have sådan et kedeligt liv!!!:-)) ej, jeg har ikke et kedeligt liv!

Lige for tiden sker der godt nok ikke så meget, jeg træner, går i skole og laver lektier..eller ''store'' afleveringer! og ja, så slapper jeg max af!
Igår var jeg ude at holde foredrag med sexualisterne, i Bramming...skide hyggeligt! vi havde det (som altid) skide hyggeligt!:-))
I dag har dagen bare været stille og rolig og kort! Efter skole tog jeg hjem for at slappe af inden en time, inden jeg skulle i gang med mine lektier..jeg hader lektier...jeg har ikke tålmodighed til det, og jeg har heller ikke kocentration til det!!

Imorgen, har min dejlige veninde fødselsdag!! Og hun skal da have en god gave, af sine dejlige veninder. Vi skal nemlig ud og spise...men hvor...ja det kan jeg ikke sige endnu, det er nemlig en overraskelse!
Men jeg glæder mig, det bliver skide hyggeligt!

Og nu er der jo heller ikke længe til den 20 april, og der skal jeg da holde sweet 16, med en veninde...og jeg eller vi..glæder os helt sygt! Det bliver super fedt, hyggeligt, sjovt og ja...hvilke ord kunne jeg ikke smide i hovedet af jer?! :D

Hmm, sidder lige og overvejer om der var mere jeg skulle huske at skrive...











Niks, jeg kunne ikke komme i tanken om noget! hæhæ i:

Vi ses peeeeepz










Ingen kommentarer:

Send en kommentar