mandag den 23. april 2012

Livet er godt:-))

I det sidste stykke tid har min hverdag, bare været dejlig! alle mine venner og veninder omkring mig er dejlige, min familie er dejlig og det hele er bare godt!:-))
Her i fredags, holdte min veninde og jeg fødselsdags fest, hvilket var super hyggeligt, mega sjovt og mega fedt!!:-D - vi var allesammen skide fulde...hvilket enlig også var okay:-))
Men det var bare så så så så sjovt!

Jeg har også fået et job, i ABC - Lavpris, hvilket er fantastisk! det er dejligt endelig at have et job, hvor man får nogle timer, og en god løn...jeg nyder det ihvertfald!:-)
Ud over det så er det jo også snart vi skal til eksamen, og jeg får afvide på onsdag, om jeg skal op i tysk...jeg er meget spændt!! - men det er pludselig kommet meget tæt på alt det med eksamen og sidste skoledag, jeg glæder mig til at få det hele overstået!!!

Mine søskende skal jo også konfirmeres om 2 uger, puha, det går meget stærkt!!!

Men nu skal jeg videre med mine lektier! 

jeg skriver snart igen!:-)))
xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar