tirsdag den 21. februar 2012

Im baaaack!:-))

Jeg ved godt at der lige er gået et par dage eller to siden jeg sidst har skrevet....men det er fordi jeg har fået min Iphone, og så er jeg bare blevet vant til at tjekke Facebook osv, på den...herre nitten vane!:-D

Der sker nu heller ikke det helt vilde, som jeg syntes jeg skal dele, lige for tiden!:-))

Men jeg har da lige fået karaktere og de ser da ok ud, jaaaa kun ok, og jeg er sur...men på mig selv, fordi det er min egen skyld...Nu må jeg fandme igang og se at knokle, RESTEN AF LIVET!:-P
ej de var fine, der var ikke så meget at brokke sig over...

Ellers går det hele som det skal, jeg har lige haft ferie, hvor jeg så har været syg-.- men nu er jeg frisk og jeg er startet i skole igen.


Ja...der er ikke så meget at fortælle, jeg håber i hygger og har det godt allesammen;-)<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar