mandag den 13. februar 2012

:-)

Fuck hvor sker der bare meget i mit liv! hold kæft man hvor har jeg det bare sjovt! -kan i mærke ironien?! Ja, det er fordi der ikke sker en skid i mit liv lige for tiden! det kan godt være at vi har ferie og jeg er syg-.-
Men jeg vil bare gerne lave noget sjovt....eller bare i det hele taget lave noget?:-D
Men nej nej, jeg skal sku blive liggende hjemme på sofaen og kede mig, hvilket jeg har gjort siden FREDAG!! og det er mandag i dag!-.-

Men heldigvis kommer jeg lidt ud af huset, men først i morgen....for ved i hvad der så sker?!?!?! min mor, far og søskende, tager til Tyskland for at købe sodavand?!?! whuuut, hvor jeg glæder mig!

Torsdag, skal jeg så i centeret, ikke fordi jeg skal ud og forkæle mig selv, men fordi at mine søskende skal konfirmeres i maj, og derfor skal vi lige et smut ud og kigge på kjoler! Fedt man, SPA!:-D

Ikke mere for nu, i må alle have en super godt vinterferie!:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar