torsdag den 12. januar 2012

Gode dage bliver hurtige dårlige dage...

De sidste par dage har været super gode og super dårlige....mine dage starter god ud men ender nærmest dårligt..
De sidste 2-3 dage, har jeg været så sur, på min lære i skolen...hun siger og gør ting som jeg bare ikke kan forholde mig til...og det rykker bare mit humør ned! -måske er det også fordi jeg er så presset og stresset for tiden..men hvad er det enlig folk lige forventer af mig??

Bortset fra at de sidste dage måske har været dårlig, ja så har der også været noget godt i dem! -enlig er jeg startet i fitness igen, og jeg kan love jer får at jeg virkelig træner røven ud af laser! og ved i hvad....jeg nyder det! -når jeg træner slipper jeg alle tanker...jeg træner bare...
Og det mest perfekte er at jeg træner sammen med nogle fantastiske piger!
mandag: zumba
tirsdag: fitness
onsdag: zumba, måske fitness
torsdag: fitness
fredag: fitness, måske zumba
og i weekenden bestemmer jeg helt selv! :-) det er fantastisk!


ja nu skifter jeg så lige emne igen...
men hvorfor er det lige at nogle drenge bare er idioter?? de kommer ind i ens liv som nogle søde, dejlige og mest fantastisk fyre...og ja, hvad er det så lige de gør for at komme ud igen?? jeg lære aldrig at forstå drenge...der er bare nogle ting de heller ikke kan forstå ved piger! -ja de ser også os piger som kæmpe idioter nogle gange, men vi ser dem FANDME også som idioter.....nogle gange....
kærlighed er hårdt, og det er sku svært!

Når men nok for i dag!:-)))

i må have en forsat god aften!

(håber på at få tid til at skrive imorgen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar