onsdag den 4. januar 2012

Ferie

Hej igen allesammen.

ja, jeg ved godt at jeg ikke har skrevet rigtig længe IGEN! men jeg har ikke haft overskud til det, og ja, så har jeg ikke haft noget spændende at skrive om...

men nu har jeg da lidt!

Julen er overstået, og det sammen er nytår, vi er nu i år 2012...hvor er det crazy! jeg må ærligt indrømme at tiden går skide hurtig! men det er super fedt!
Julen blev holdt sammen med det meste af familien, hvilket var skide hyggeligt! jeg fik en masse gode julegaver! og nu har jeg jo snart fødselsdag, så der kommer der endnu flere gaver!

når men videre til nytår, jeg havde en super god aften og nat! jeg brugte hele dagen på at ordne mine søskendes hår, og pludselig blev klokken 16. og jeg havde kun en time til at finde tøj, orden hår og få makeuppen på. og ja, jeg blev færdig, selvom der var stress på!
Da jeg endelig blev klar tog familien og jeg hen til nogle venner og spiste, pisse hyggeligt! og derefter holdte jeg selv en fest herhjemme, godt nok var vi mange, og ja man kunne se at vi havde været her...men vi havde det skide sjovt! :-D

jeg håber selv at i alle har haft en god jul og et godt nytår? og selvfølgelig at i alle er kommet godt ind i det nye år?:-)

Jeg fandt lige dette dejlige billede, af min bedsteveninde, som jeg elsker virkelig højt!:-* møsmøs!
-godt nok er billedet meget utydelig, men det betyder rigtig meget for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar