tirsdag den 1. maj 2012

Nyt design

Som i alle kan se, har jeg lige fået nyt design på bloggen, hvad synes i?:-))

- Kom endelig med nogle gode idéer til hvordan det ellers kan se ud!!!


Nu til lidt om min dag!
Jeg har som sædvanligt, været i skole i dag..og lige disse dage er det ikke helt normale skoledage. Hvorfor det ikke er det, er jo fordi at afgangsprøverne er godt på vej...ja rent faktisk, så kommer den første imorgen, hvor jeg skal op i matematik...jeg har terpet, for at kunne huske det jeg ikke er helt så god til...men jeg ved at lige meget hvad, så skal det nok gå!!!
Men ellers har jeg været ude og nyde det gode vejr i dag, efterfølgende af en tur til Kolding, hvor jeg lige var ved kiropraktor, dejligt at komme afsted igen efter 3 måneder!:-)

Ellers har jeg lige spist, og nu tror jeg sådan set lige at jeg vil tage en god løbetur, selvom jeg er meget øm, efter gårdagens zumba! Puha!:-D

Wish me luck tomorrow! (-:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar