søndag den 13. maj 2012

Konfirmation!

Hej alle!

Sidste søndag var jo den store dag for mine to søstre, de blev nemlig konfirmeret!! - jeg glemmer aldrig, da jeg selv blev konfirmeret.. Og som jeg også havde en skide god dag, ja så havde de det samme!!
Vi hyggede, havde det sjovt.. Og Cecilie og Sofie fik meget gode gaver!:-)))
Men nu er der gået en uge, og jeg sidder nu i bilen på vej til Ribe, hvor min mosters kærestes, søn, skal konfirmeres. Men vi skal først i kirken i Ribe, så skal vi kører til Esbjerg, hvor vi så skal med færgen til Fanø og holde Alexanders konfirmation!:-) det skal nok blive en god dag!

Men hele den her uge har jeg bare haft skide travlt!! Jeg har arbejdet siden onsdag.. Og det har været hårdt!!

Igår var jeg til middag hos... Som mine veninder og jeg holder, og igår var vi omme ved frk. Bauer, det var skide hyggeligt! Og så fik vi altså også skide god mad!!:-D
Næste gang skal det så foregå hjemme ved mig, og jeg er max klar!:-P

Men nu vil jeg nyde tiden med min familie, i bilen!! Vi ses!
I må have en dejlig dag:-))))))

1 kommentar: