lørdag den 30. juni 2012

Sommerferie!

Endelig fik jeg sommerferie, endelig er jeg færdig med prøverne...og nu skal jeg bare nyde min ferie fuldt ud!
Det kan godt være at vejret ikke lige frem er med os....meeeeen, vi har ferie, og det er pointen!:-D
I min ferie, skal jeg arbejde som en sindsyg....jeg skal så også til Italien, med min familie, på et tidspunkt. Men ellers skal jeg bare arbejde.
Det er jo også fedt nok at arbejde så meget som jeg skal, det giver kassen! plus, jeg kan skide godt lide at være der, der er en masse dejlige mennesker dernede, som er dejlige at arbejde sammen med!:-))))

I næste uge, skal jeg så være træner på håndbold skolen...jeg skrev i næste uge...det er på mandag....og det er egentlig okay, fortryder måske lidt at jeg har meldt mig som træner igen i år, da jeg faktisk gerne ville have været derhjemme, og arbejdet lidt. Men det er okay, jeg kommer, jeg skal gøre mit bedste...men jeg har en meget travlt sommer!(:

Ellers er der ikke lige så meget at fortælle om nu, jeg skriver ikke så meget længere, men kan ikke rigtig få tiden til at hænge sammen, lige for tiden. Selvfølgelig også pga. arbejde, da jeg arbejder meget, og der har været en del i hovedet af mig siden alt det eksamenspis, gik i gang!:-D

haha, god sommer alle sammen! Vi må håbe på lidt bedre vejr!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar